Nagy múltú nemzetközileg elismert vállalkozásunk munkatársakat keres az alábbi pozíciókba:
❗️Irodai adminisztrátor ❗️
A Fortuna Expressz Kft. 20 éves tapasztalattal rendelkező fuvarozó vállalat. Dinamikusan fejlődő cégünk több mint 20 gépjárművel rendelkezik. Ügyfeleinek megfelelő kiszolgálása érdekében,Irodai adminisztrátort keresünk Amennyiben szereti a kihívásokat, szeretne egy dinamikus csapatban dolgozni, jelentkezzen!
Főbb feladatok, munkák:
– Ügyfelek felé történő számlák kiállítása
– Kiállított számlák határidőre történő
kifizetésének ellenőrzése
-Bejövő posta rendszerezése, kijelölt részlegre történő továbbítása
– Kimenő levelek postázása
– Kimutatások készítése
– Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás legtöbbször német nyelven
Az álláshoz tartozó elvárások:
– MS Office programok ismerete
– Önálló, pontos és precíz munkavégzés, mivel munkád során legtöbbször egyénileg elvégzendő feladatok merülnek fel, amivel te is a csapat munkáját támogatod
– A feladataidat önállóan sorrendbe tudod rakni és be tudod úgy osztani az idődet, hogy határidőre elkészülj a feladataiddal
– Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
– Légy motivált a munkád iránt
– Rendelkezz haladó számítógép felhasználói ismeretekkel
– Legyen igényed és képességed új ismeretek elsajátítására
– Német nyelv legalább középfokú ismerete
Amit kínálunk:
– Biztos munkahely, hosszú távú foglalkoztatás
– Versenyképes fizetés
– Fejlődési lehetőség
– Támogató vezetőség
Előnyt jelent :
– Több nyelvismeret
– Felsőfokú végzettség
Önéletrajzokat bérigény megjelölésével a karrier@fortunaexpressz.hu e-mail címre várunk
A Fortuna Expressz Kft. 20 éves tapasztalattal rendelkező fuvarozó vállalat. Dinamikusan fejlődő több mint 20 gépjárművel rendelkezik. Fő profilunk a nemzetközi közúti árufuvarozás. Cégünk partnereinek magas színvonalú kiszolgálása érdekében – fuvarszervezési területen tapasztalattal rendelkező – ambiciózus fuvarszervező munkatársat keres. Amennyiben szereti a kihívásokat, szeretne egy dinamikus csapatban dolgozni, jelentkezzen!
Leendő munkatársunk feladatai:
* Nemzetközi és belföldi fuvarok szervezése
* Árajánlatok készítése
* Kapcsolattartás ügyfeleinkkel
* Gépkocsivezetők irányítása
* A rendelkezésre álló fuvarkapacitás optimális kihasználása
* Kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
* Számlázás, elszámolás
* Időszaki jelentés a vezetőség felé
Amit kínálunk:
* Fix alapbér és teljesítmény arányos jutalék
* Céges telefon, igény esetén autó
* Rendszeres továbbképzések
* Barátságos, fiatalos légkör
* Stabil, megbízható munkahely
* Fejlődési lehetőség
* Támogató vezetőség
Amit elvárunk:
* Fuvarszervezési területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat
* Legalább középfokú végzettség
* Pro-aktív hozzáállás
* Ügyfél-orientált látásmód
* Tárgyalóképes német nyelvismeret
* Kiváló kommunikációs készség
* MS Office csomag magas szintű ismerete
* Önálló munkavégzés
Ami előnyt jelent:
* Meglévő ügyfélkör
* Több nyelvismeret
* Felsőfokú végzettség
Munkavégzés helye:
* Tokorcs
Önéletrajzokat bérigény megjelölésével a karrier@fortunaexpressz.hu e-mail címre várunk.
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a karrier@fortunaexpressz.hu e-mail címen vagy telefonon lehet.